Blogtour P.I.D van Bronja Hoffschlag

Geplaatst: 24 juli 2017 in Uncategorized

Is Paul McCartney nou wel doodgegaan en hebben we al decennia te maken met een dubbelganger, of….
De hele week aandacht voor P.I.D….

stymphatica

20050297_10155664677261042_517486307_o

Toen Bronja me vroeg voor de blogtour van haar nieuwe boek was ik zeer verbaasd. Ik heb geen grote blog of site waar duizenden lezers iedere week op lezen. Ik ben gewoon Nienke, niets meer en niets minder.

‘Je begrijpt mijn boeken,’ zei ze resoluut.

Ik was vereerd door het verzoek en heb “Ja” gezegd al bleef ik twijfelen. Begreep ik haar boeken wel?

Houden van haar boeken doe ik zeker. Ik las De Dode Kamer en De Skinner Methode niet alleen met veel plezier, maar ook met groeiende verbazing. Hoe doet ze dat toch?

Hoffschlag maakt van een complex plot een aangenaam leesbaar verhaal. Dit doet ze oa door in de huid van de hoofdpersoon te kruipen. Toch volg je niet de hoofdpersoon maar het verhaal. Als een deel van het verhaal vanuit een ander perspectief duidelijker of mooier is, volgt het verhaal dat personage.
De spelers lijken het…

View original post 704 woorden meer

reacties
  1. Dank voor het herbloggen. Het is een fantastisch boek en verdient alle aandacht!

    Like

Geef een reactie

