De bruine ratten en de doodse stilte

Geplaatst: 11 oktober 2015 in (a)sociaal betrokken
Tags:, , , , , , ,

Steeds luidruchtiger en steeds agressiever komen de bruine ratten aan de oppervlakte, aangemoedigd en opgehitst door de opper-rat die, omdat hij niet wil weten dat hij zelf vreemd bloed door d’aderen heeft stromen, zijn haar blondeert opdat wij allen denken dat hij een echte witman is.

Het begon met een Polen-meldpunt, opgezet om onrust te veroorzaken onder de hardwerkende Polen die hier het slecht betaalde werk willen doen dat de overgrote meerderheid van zijn volgers weigert, omdat het nauwelijks meer betaalt dan de uitkering die een groot deel van dat volk krijgt en hen dwingt om op tijd uit hun nest te komen om arbeid te verrichten. Arbeid waar ze hun neus voor ophalen, maar dat ze niet eens kunnen omdat ze nooit hebben geleerd om te presteren. Van het meldpunt is nooit meer iets gehoord, omdat de onzin die daar werd gemeld te krankzinnig was om iets mee te doen. Zelfs de grote leider wist dat maar al te goed, net als zijn discipelen.

Toen had je de “Minder Marokkanen” kreet en weer zag (en hoorde) je hetzelfde zooitje bruin tuig mee schreeuwen en juichen met de geblondeerde relnicht, onder het mom dat het viel onder de vrijheid van meningsuiting.

Nu roept de zelfbenoemde hoeder van het “Vaderland” op om asielzoekers te weren en de volslagen idioten die hem volgen vatten dit op als een vrijbrief om midden in de nacht naar een AZC te gaan om getraumatiseerde vluchtelingen, mannen, vrouwen, kinderen, de doodsangst op het lijf te jagen met nitraatbommen en bekladden ze een huis waarin een asielzoekers-gezin zal worden gehuisvest omdat “het eigen volk” geen huis kan krijgen.

Welk eigen volk bedoelen deze volslagen idioten dan? De helft van onze bevolking bestaat uit immigranten! Ze zijn alleen minder herkenbaar omdat ze hier inmiddels een aantal generaties wonen en overwegend van het “Arische” ras zijn. is dat een criterium om hier wel te mogen zijn? Of zullen we dan toch maar een paar andere criteria aanleggen? Ik weet er wel een paar waaraan de idioten die de geblondeerde relnicht volgen naar alle waarschijnlijkheid niet kunnen voldoen, inclusief hijzelf.

Ik grijp niet graag terug, maar ik zie teveel tekenen van een wederopstanding van fascisme, racisme, rassenhaat en ergere vormen van xenofobie, uitgelokt door deze levensgevaarlijke volksmenner, om me geen zorgen te maken.

En net als toen hoor ik een oorverdovende stilte van de gevestigde orde en de rest van de andere politieke partijen. Zijn ze te laf om een duidelijk standpunt in te nemen? of vinden ze het wel prima zo? of zijn het meesters in struisvogelpolitiek? Of denken ze serieus dat het allemaal wel mee zal vallen? Moeten ze allemaal, net als de VVD aanschurken tegen dat tuig om een te groot verlies bij de komende verkiezingen te voorkomen? Of moeten “we” vooral in dialoog blijven? Ik ben met de dialoog gestopt.

Met crypto-fascisten en neo-nazi’s praat ik niet. Die bestrijd ik! 

En net als toen zijn het weer de onnozelen van geest die hem blind volgen. En niet alleen de onnozelen van geest, maar in zijn voetsporen ook een stel opportunisten die al kwijlen bij de gedachte aan een kamerzetel in ons nep-parlement en een plaats in een door deze domvolkmenner geleide regering.

Ik wil niet dat dit tuig de macht krijgt in mijn land en ik zal ze te vuur en te zwaard bestrijden!

reacties
  1. Wilma schreef:

    Die bruinen, infiltreren zo langzamerhand sneller dan ik dacht. Maar die geblondeerde, volgens mij met een Indische voorvader… krijgt meer steun. Van wie?? Die, die niet in de ochtend uit hun nest komen. Hun hersens slapen de hele dag…

    Goed verhaal neefje..

    Wij kunnen alleen maar opkomen voor diegenen die onze hulp nodig hebben.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

