Weer aan de bak!

Geplaatst: 1 februari 2015 in Uncategorized

Was ik toch zo maar vergeten om er een passend muziekje bij te doen!
Bij deze dan.

Bert Blogt Ook

Maandag 2 februari ga ik weer aan het werk.
Gewoon, bij dezelfde werkgever waar ik de afgelopen 3 jaar heb gewerkt, met eenzelfde 0-uren oproepcontract en met de bijna zekerheid dat ik weer full-time aan de bak kan, de komende 2 jaar.
Om daarna, bij ongewijzigde omstandigheden, voor een periode van 6 maanden de ww in te verdwijnen omdat de minister van sociale zaken en werkgelegenheid zo naïef is om te denken dat werkgevers mensen eerder in vaste dienst zullen nemen als ze maar 2 jaar losse contracten mogen aanbieden en ze daarna 6 maanden langs de kant moeten laten staan.
Ik heb nu 3 maanden ww achter de rug, die ik prima ben doorgekomen met veel achterstallig kluswerk in en om m’n huis en af en toe wat leuke dingen doen.
Het was voor het eerst van m’n leven dat ik in de ww terechtkwam en dat was een…

View original post 299 woorden meer

Geef een reactie

