DOOIE MUS OF ONNOZELHEID? Deel 2

Geplaatst: 2 december 2014 in Uncategorized

Een update op de vorige plaatsing van deze post.

Bert Blogt Ook

N.a.v. onderstaand verhaal kreeg ik van een goeie muziek/twitter.facebookvriend van me een link toegestuurd om me aan te melden voor een discussie, of eigenlijk een vraag en geen antwoordspel, met minister Asscher van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, georganiseerd door de Volkskrant.

Gisteren, maandag 1-12, was de heugelijke dag, maar aangezien ik nog niet voldoende hersteld was van een opmerkelijk stevige griep heb ik er niet aan kunnen deelnemen.

Wel heb ik dit verhaal gestuurd, in de hoop dat het onder de aandacht is gebracht van de minister. Voor het geval dat niet zo is plaats ik het nog een keer, met een aantal aanpassingen, in de hoop dat hij het alsnog te lezen krijgt en ik een reactie, al waag ik het laatste ernstig te betwijfelen.

ANP publicatie van 10 november 2014:

Flexwerkers krijgen volgend jaar meer rechten. Om hen daarop te wijzen start het ministerie van Sociale Zaken een…

View original post 1.043 woorden meer

Geef een reactie

