Ik moet ergens beginnen en dat is hier en nu.

Geplaatst: 16 november 2013 in Uncategorized

Het is zover, 

Dit wordt m’n eerste officiele blogpost.

Ik volg al geruime tijd een aantal bloggers en steeds meer bekruipt me het gevoel dat dit ook voor mij een ideaal middel is om dingen die ik mooi vind (zoals muziek, een boek, een artikel, een foto) te delen en m’n mening te geven over dingen, meningen en mensen die me niet aanstaan.

Daarnaast ben ik van plan om met enige regelmaat herinneringen op te halen over m’n leven en zo af en toe een frustratie van me af te schrijven.

Ik ben geen Carmiggelt of Bomans en zeker geen Stephen King of Isaac Asimov, 2 van m’n favoriete schrijvers, maar denk wel in staat te zijn tot een aardig stukje, zo nu en dan.

Hopelijk vinden jullie het de moeite waard om te lezen en als je commentaar wilt leveren, graag.

reacties
  1. Wilma van den Bergh schreef:

    Nou het begin is er.

    Like

Geef een reactie

